חברת סבח משיקה ארונות מטבח

חברת סבח משיקה את קולקציית ארונות האמבט לסתיו-חורף 2021-22 בהשראת גווני הסתיו

חברת סבח משיקה את קולקציית ארונות האמבט לסתיו-חורף 2021-22 בהשראת גווני הסתיו מנטה, תכלת וורוד פודרה.


ארונות האמבט קורטני וקיילי מושקים בצבעי פסטל רכים של מנטה, ורוד פודרה ותכלת, הנעימים לעין ומעניקים לחדר האמבט מראה שליו, פסטורלי ומרהיב • אורי סבח, מנכ"ל חברת "סבח": "רמת ההשקעה היום בחדר האמבט הינן מהגבוהות ביותר ביחס לשאר חדרי הבית, כשהלקוחות כיום לא מסתפקים בפריטים מקטלוג ומבקשים התאמה אישית של חדר האמבט על פי העדפותיהם."


חברת "סבח", המתמחה בייצור, ייבוא ושיווק של כלים סניטריים וארונות אמבטיה, משיקה בימים אלה את קולקציית ארונות האמבט לסתיו-חורף 2021-22 בהשראת גווני הסתיו – מנטה, ורוד פודרה ותכלת. קולקציית הסתיו-חורף של סבח כוללת ארונות אמבט חדשים בסדרת ספיישל היוקרתית, בשני עיצובים מודרניים ובשלושה צבעים חדשים. ארון קורטני, ארונית אמבט בעלת 2 מגירות ודלת, גוף הארון עשוי עץ סנדוויץ' בגימור אפוקסי, חזית הארון מ-MDF שחור, עמיד במיוחד לחדרים רטובים, פרזול הצירים והמסילות עם מנגנון סגירה שקטה, ניתן להשיג במידות 60 ס"מ – 1.50 מטר וב-19 צבעי גוונים שונים.


על משטח הארונות החדשים של סבח ניתן להתקין כיור אינטגרלי מבריק או מט, משטח אקרילי לבן מט או משטח עץ מלא. עוד בסדרה ארון קיילי עם 2 מגירות גדולות ומאפיינים דומים, בעיצוב דומה של חזית הארון. ניתן להוסיף לארונות האמבט של סבח כיורים מונחים, ברזים, ארונות שרות, מקלחוני זכוכית ועוד, להשלמת מראה האמבט המושלם.


לאחרונה דיווחה החברה על זינוק של 15% במכירות של ארונות אמבט וכלים סניטריים בשנת 2021, בעקבות שינוי העדפות הלקוחות בתקופת הקורונה. עיקר הגידול במכירות נובע ממכירת מוצרים אשר לא דורשים שיפוץ או הכנה מיוחדת, כדוגמת החלפת ברז, מראה, ארון אמבט, מקלחון וטיפולים קוסמטיים נוספים אשר נועדו לשדרג את המראה של חדר האמבט בפרט, ושל הבית בכלל. הסיבה לעלייה במכירות מיוחסת לשהייה הממושכת בבתים, בשל הסגרים והבידודים הארוכים, וכן בעקבות המעבר לעבודה מהבית ושינוי תעסוקתי. להערכת החברה, המגמה תימשך גם בשנה הבאה, לפחות עד לאחר חג הפסח.
לדברי אורי סבח, מנכ"ל החברה, צבעי הפסטל הרכים ילוו את הסתיו והחורף הקרוב, עד לבוא האביב. מזג האוויר המתקרר, לצד השהות הממושכת בבית בעקבות הקורונה, מביאים לרצון בשינויים קוסמטיים, שנועדו לשדרג את מראה הבית בכלל וחדר האמבטיה בפרט. "מאז פרוץ הקורונה אנו רואים שינוי במגמות, בטעמים ובהעדפות של הלקוחות. הם כבר לא מתפשרים היום על ארון מקטלוג, אלא מבקשים התאמה אישית על פי טעמם, בהתאם לעיצוב האישי של חדר האמבט, מה שבא לידי ביטוי בצבעים מיוחדים, במידות חריגות, ובהתאמות אישיות נוספות. בהתאם לכך, רמת ההשקעה היום בחדר האמבט הינן מהגבוהות ביותר למ"ר ביחס לכל שאר חדרי הבית".

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
ביטויים כמו: משכנתא בבאר שבע,
חברת הגברה | חברת הסעות בתל אביב
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>